ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار شد 
ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار شد 

ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار شد 

حسن اقبالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) به صورت مجازی برگزار شده و علاقمندان از طریق اینستاگرام مهمان این برنامه بودند.
شناسه خبر : 1075117 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۴۶

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب شهادت امام جواد (ع) ویژه برنامه ای برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج افزود: با توجه به شرایط کرونایی برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا این ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار شده و علاقمندان از طریق اینستاگرام مهمان این برنامه بودند.


وی بیان کرد: ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) به میزبانی کانون فرهنگی هنری بقیه الله و با حضور حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج به عنوان کارشناس مذهبی برگزار شد.


اقبالی ابراز کرد: این ویژه برنامه با محوریت بررسی اوضاع سیاسی عصر امام جواد (ع) و سیاست خلفای عباسی در برخورد با ایشان برگزار شده و به مباحثی همچون اوضاع سیاسی ـ اجتماعی عصر هادی عباسی، هدف مأمون از تزویج دخترش با امام جواد (ع)، ازدواج سیاسی امام جواد (ع) با ام فضل و شیعیان امام جواد (ع) در دربار عباسیان پرداخته شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج ادامه داد: همچنین به سوالات و شبهات مهمانان در خصوص چگونگی امامت امام جواد (ع)، امامت در کودکی همانند نبوّت در کودکی، امامت و نبوت کودک از دیدگاه قرآن و تصدّى مقام امامت توسط کودک پاسخ داده شد.


 وی اضافه کرد: مداحی در رثای امام جواد (ع) پایان بخش ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) بود که توسط یکی از مداحان مطرح شهرستان اجرا شد.



اقبالی اظهار کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه معرفی زندگی سیاسی - علمی و مظلومیت امام جواد (ع) به عموم مردم بود.


اقبالی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه توانسته باشیم در معرفی شخصیت، دوران زندگی و امامت امام جواد (ع) گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

پایان پیام/ 586